Ambassadør-effekten

Ambassadør-effekten omhandler patienter, som videregiver deres positive tandlægeoplevelser til venner, familie og bekendte. Derfor er ambassadør-effekten den billigste og mest effektive form for markedsføring og er meget succesfuld i at tiltrække nye, højt motiverede patienter til klinikken. Vær opmærksom på at det modsatte også er tilfældet!

Tillid er et afgørende parameter i valg af tandlæge, og derfor er den bedste start, når en patient giver en personlig anbefaling til en anden patient. På den måde overdrages noget tillid på forhånd. Når du uddanner dine patienter som ambassadører, skal du være opmærksom på, at den tillid, der overføres, ofte er hængt op patientens eget forløb hos tandlægen. Det er derfor vigtigt at uddanne patienterne i at være vidende ambassadører. Chris lærer jer bl.a. 3 simple trin til at udvælge, uddanne og fastholde jeres egne ambassadører ved at fokusere på tillid og loyalitet.

Der tages udgangspunkt i patienttilfredshed, tillidsskabende kommunikation og motivationsfaktorer. Chris giver jer konkrete værktøjer til at oplære jeres egne ambassadører, så I kan tiltrække nye, højt motiverede patienter og fortsat udvikle klinikken.

 

På workshoppen lærer I:

  • Hvad ambassadør-effekten er.
  • At udvælge patienter baseret på forskellige parametre.
  • At uddanne patienter i at være ambassadører.
  • 3 konkrete trin til at implementere og fastholde jeres egne ambassadører.
  • At sætte ambassadør-effekten i system og kommunikere rigtigt.
  • Hvad teamets medlemmer hver især kan gøre for at støtte op om ambassadør-effekten.

Anbefalinger fra andre klinikker

Chris var hos oss en torsdag i november og holdt kurset ”Ambassadør effekten”. Jeg var meget fornøyd med både kursholder og innholdet som ble presentert. Forventningene var stor, men Chris innfridde fullt ut!! MEGET FORNØYD!!

Svein Bendvold, tannlege.

Det var en super dag. Alle var meget positive over oplevelsen med Chris.

Mette Lyck, tandlæge.

Skræddersy jeres eget forløb

DentaNets HR- og kommunikationspakker er et udvalg af workshops og services, som fokuserer på teamet, arbejdsgangen, ledelse samt kommunikationen internt såvel som eksternt. De forskellige workshops og services kan benyttes enkeltvis og/eller i sammenhæng med hinanden. I skræddersyer selv jeres forløb med hjælp fra Chris Grew, så det stemmer overens med jeres ønsker og behov. Hver workshop og service bliver yderligere justeret efter jeres specifikke ønsker og behov, så situationer bliver virkelighedsnære og relevante i forhold til jeres problemstillinger.

Praktisk information

Alt foregår på egen klinik

De forskellige workshops og services afholdes på jeres klinik, så øvelser og situationer foregår i vante og trygge rammer og bliver dermed så relevante og virkelige som muligt. I de forskellige workshops og services bliver hele personalet inddraget, så alle får en forståelse af koncepterne og principperne. Dette skaber en bedre implementering af de nye tiltag og ændring af vaner i arbejdsgangen på klinikken. For at opnå den bedste læring veksles der mellem undervisning, øvelser, cases, dialog og refleksion. Hvert teammedlem deltager aktivt undervejs forløbet, så I får et højt færdighedsniveau og er klar til at bruge jeres viden direkte i praksis.
 

Dato og tid

I bestemmer dato og tid – også selvom det er efter lukketid. Afhængig af teamets størrelse, behov og ønsker varierer længden af de forskellige workshops og services.

 

Pris 

Som medlem af DentaNet får I 10% medlemsrabat. Det er muligt at kombinere flere workshops og services samt bestille dem som en samlet pakke. Prisen afhænger af antallet af deltagere, da det har indflydelse på forberedelsestid, undervisning, opfølgning, øvelser og materialer. I kan altid tage en uforpligtende samtale med Chris Grew og få et prisoverslag.

 

Kontakt

Ønsker I at booke Chris Grew til en uforpligtende samtale, workshops, services, konsulenthjælp eller foredrag, kontakter I blot Peter Lembke Gerdes på pg@dentanet.dk.

Lecturers