Services

Vi udvikler løbende tiltag og services, så vi sammen kan hjælpe hinanden med at gøre patienterne endnu gladere. Vi har bl.a. indgået et samarbejde med Canon, Cenger Scandinavia og BO FOTO, hvorigennem du kan købe en anbefalet udstyrspakke og workshop. Vi har også et tæt samarbejde med en ekspert i HR og kommunikation og har herigennem et udvalg af workshops og services, som vi kalder "DentaNets HR- og Kommunikationspakker", som du kan se nedenfor.

Dental fotografering

Vi har sammensat nogle løsninger, som gør det nemt for jer at komme i gang med dental fotografering. I vælger blot den løsning, som passer til jeres behov og ønsker:

  • Guidet indkøb af udstyr og workshop.
  • Guidet indkøb af udstyr.
  • Indkøb af udstyr.
  • Workshop uden eget udstyr.
  • Workshop med eget udstyr.

Se mere om løsningerne her »

 

Udstyrspakke til kliniske billeder

Få hjælp til at købe det rigtige udstyr, der dækker alle behov for at lave billedserier. Den anbefalede udstyrspakke indeholder bl.a. kamera, objektiver, retraktorer og spejle, der er nødvendige for at tage kliniske billeder. Har I allerede noget udstyr i forvejen, kan I blot nøjes med at supplere op med det udstyr, der skal bruges til at tage kliniske billeder. Vi har indgået et samarbejde med Canon, der igennem Cenger Scandinavia sælger udstyr til særdeles konkurrencedygtige priser.

Se mere om udstyrspakken her »

 

Workshop i dental fotografering på klinikken

Få implementeret dental fotografering på klinikken med en skræddersyet workshop. På workshoppen vil I lære det basale indenfor dental fotografering, og I vil få en tilgang til at lave en universel billedserie, der er baseret på nogle af de mest anerkendte arrangører af dental efteruddannelse som IAS Academy, Dawson Academy, Digital Smile Design og 3STEP Academy.

Læs mere om workshoppen her »

Bo Merris-Vejlund - Workshop i dental fotografering - Case 1.4.jpg

Vi har udviklet en universel billedserie med de sæt billeder, I som minimum bør tage til journalen

HR-services

Vi har et tæt samarbejde med Chris Grew, ekspert i HR og kommunikation, som tilbyder forskellige workshops og services inden for dette felt. Vi kalder det "DentaNets HR- og Kommunikationspakker", som består af et udvalg af workshops og services, I selv sammensætter ud fra klinikkens behov og ønsker. De følgende workshops og services kan både benyttes enkeltvis eller i sammenhæng med hinanden, og de foregår på egen klinik. Chris Grew hjælper jer med at skræddersy klinikkens "DentaNet HR- og Kommunikationspakke", så I får det mest optimale og personlige udbytte. Vi har delt HR & Kommunikation op i 5 fem forskellige temaer, som alle kan være med til at optimere den daglige drift på klinikken.

 

Patientkommunikation

Patientkommunikation tager udgangspunkt i, hvordan I på klinikken omgås med jeres patienter. Jeres kropssprog, kommunikation og måde at kommunikere på har stor betydning for, om patienten får en god oplevelse. Det er også igennem jeres patientkommunikation, at I opbygger et tillidsbånd med patienterne. 

Se mere om patientkommunikation »

 

Patienter som ambassadører

Ambassadør-effekten er en effektiv og billig form for markedsføring. En personlig anbefaling fra en bekendt, ven eller et familiemedlem er langt mere værdifuldt for patienterne end klinikkens egen kommunikation, da tillid bliver overdraget på forhånd igennem bekendtskabet. Ambassadør-effekten er altså langt mere succesfuld i at tiltrække nye, højt motiveret patienter til klinikken. 

Se mere om patienter som ambassadører »

 

Hypnose som værktøj

Hypnose er langt mere end dybe trancer og fobier. Hypnose er et effektivt redskab, der kan anvendes i alle former for undersøgelser og behandlinger. Det handler om at skabe det rette miljø og anvende de rigtige sproglige forudsætninger, hvilket i høj grad vil støtte patienter i at få den bedst mulige oplevelse. 

Se mere om hypnose som værktøj »

 

Teamet

Patienter kan fornemme med det samme, om stemningen og atmosfæren på klinikken er god eller dårlig, og det vil påvirke deres oplevelse af tandlægebesøget. For at skabe gode patientoplevelser er det nødvendigt at have et velfungerende team, som er glade, engagerede og motiverede til at yde god service. 

Se mere om teamet »

 

Ledelse

At lede en klinik handler i høj grad om at lede personalet, så de opretholder motivationen og arbejdsglæden. En god leder skaber de rigtige rammer for et godt arbejdsmiljø, hvor gode resultater opstår. Du får værktøjer og redskaber til at lede ud fra din personlige lederstil og hjælp til forandringsledelse, strategier mm. 

Se mere om ledelse »