Chris Grew

Siden 2009 har Chris arbejdet intensivt med mange tandlægeklinikker i hele Norden. Han har en baggrund inden for ledelse- og personaleundervisning samt som leder inden for IT- og telekommunikationsindustrien. Han har en masteruddannelse i ledelse, er uddannet hypnose-terapeut, NLP Træner og Emnegram Træner samt certificeret til at lave DISC-profiler. Han coacher og underviser inden for hypnose samt ledelses- og personaleundervisning. Chris har udgivet flere lydfiler, en CD og er forfatter til bogen ”Hypnoseterapeutens Håndbog” og ”Limbisk Lederskab”.

Courses

  • Ambassadør-effekten - Intro

    Der bruges megen tid og mange penge på at annoncere, lave flotte hjemmesider og udforme reklamer. Alle disse ting er gode nok, men de kommer til kort overfor den bedste og billigste måde at...
  • DentaNet Digital Symposium 2017 - Tandplejere og Klinikassistenter

    Over de sidste 1-2 år har vi været vidner til fantastiske foredrags- og oplægsholdere, men normalt er en digital forelæsning kun en del af et større program eller en længere forelæsning....
  • Hypnose i Tandlægepraksis - Intro

    36% af danskerne lider af en eller anden form for tandlægeskræk. Måden, der kommunikeres på, kan forstærke eller dæmpe denne skræk. Let hypnose kan i høj grad understøtte patienterne til at...
  • Tillidsskabende Patientkommunikation

    Tillid er grundlaget for et frugtbart gensidigt samarbejde mellem patient og behandlerteam. Er tilliden på plads, går alting lettere, hurtigere og enighed opnås via åbenhed og...

Courses

  • Effective Patient Communication

    How do you communicate with your patients? Do you manage to calm the patient down and build trust through your communication? DentaNet's patient analyses show that patients attach great importance...
  • Hypnosis in the Dental Practice

    A lot of patients (>40%) are nervous or suffer from fear of dentists or anxiety. The manner of communication can reduce or increase this anxiety. For that reason, the right...
  • The Ambassador Effect

    The ambassador effect is about patients who pass on their positive experiences at the dentist to friends, family, and acquaintances. The ambassador effect is the cheapest and most effective...