top of page

DentaNet Services

Vi udvikler løbende tiltag og services, så vi sammen kan hjælpe hinanden med at gøre patienterne endnu gladere. Vi har bl.a. indgået et samarbejde med Canon, Cenger Scandinavia og BO FOTO, hvorigennem du kan købe en anbefalet udstyrspakke og workshop. Vi har også et tæt samarbejde med en ekspert i HR og kommunikation og har herigennem et udvalg af workshops og services, som vi kalder "DentaNets HR- og Kommunikationspakker", som du kan se nedenfor.

Gyf blå.png

Dental fotografering

Vi har sammensat nogle løsninger, som gør det nemt for jer at komme i gang med dental fotografering. I vælger blot den løsning, som passer til jeres behov og ønsker.

HR-services

Vi har et tæt samarbejde med Chris Grew, ekspert i HR og kommunikation, som tilbyder forskellige workshops og services inden for dette felt. Vi kalder det "DentaNets HR- og Kommunikationspakker", som består af et udvalg af workshops og services, I selv sammensætter ud fra klinikkens behov og ønsker.

Hypnose som værktøj

Hypnose er langt mere end dybe trancer og fobier. Hypnose er et effektivt redskab, der kan anvendes i alle former for undersøgelser og behandlinger. Det handler om at skabe det rette miljø og anvende de rigtige sproglige forudsætninger, hvilket i høj grad vil støtte patienter i at få den bedst mulige oplevelse.

Ledelse

At lede en klinik handler i høj grad om at lede personalet, så de opretholder motivationen og arbejdsglæden. En god leder skaber de rigtige rammer for et godt arbejdsmiljø, hvor gode resultater opstår. Du får værktøjer og redskaber til at lede ud fra din personlige lederstil og hjælp til forandringsledelse, strategier mm.

Patienter som ambassadører

Ambassadør-effekten er en effektiv og billig form for markedsføring. En personlig anbefaling fra en bekendt, ven eller et familiemedlem er langt mere værdifuldt for patienterne end klinikkens egen kommunikation, da tillid bliver overdraget på forhånd igennem bekendtskabet. Ambassadør-effekten er altså langt mere succesfuld i at tiltrække nye, højt motiveret patienter til klinikken.

Patientkommunikation

Patientkommunikation tager udgangspunkt i, hvordan I på klinikken omgås med jeres patienter. Jeres kropssprog, kommunikation og måde at kommunikere på har stor betydning for, om patienten får en god oplevelse. Det er også igennem jeres patientkommunikation, at I opbygger et tillidsbånd med patienterne.

Teamet

Patienter kan fornemme med det samme, om stemningen og atmosfæren på klinikken er god eller dårlig, og det vil påvirke deres oplevelse af tandlægebesøget. For at skabe gode patientoplevelser er det nødvendigt at have et velfungerende team, som er glade, engagerede og motiverede til at yde god service.

bottom of page