DentaNet Services
Vi udvikler løbende tiltag og services, så vi sammen kan hjælpe hinanden med at gøre patienterne endnu gladere. Vi har bl.a. indgået et samarbejde med Canon, Cenger Scandinavia og BO FOTO, hvorigennem du kan købe en anbefalet udstyrspakke og workshop. Vi har også et tæt samarbejde med en ekspert i HR og kommunikation og har herigennem et udvalg af workshops og services, som vi kalder "DentaNets HR- og Kommunikationspakker", som du kan se nedenfor.
HR-services
Vi har et tæt samarbejde med Chris Grew, ekspert i HR og kommunikation, som tilbyder forskellige workshops og services inden for dette felt. Vi kalder det "DentaNets HR- og Kommunikationspakker", som består af et udvalg af workshops og services, I selv sammensætter ud fra klinikkens behov og ønsker.
Hypnose som værktøj
Hypnose er langt mere end dybe trancer og fobier. Hypnose er et effektivt redskab, der kan anvendes i alle former for undersøgelser og behandlinger. Det handler om at skabe det rette miljø og anvende de rigtige sproglige forudsætninger, hvilket i høj grad vil støtte patienter i at få den bedst mulige oplevelse.
Ledelse
At lede en klinik handler i høj grad om at lede personalet, så de opretholder motivationen og arbejdsglæden. En god leder skaber de rigtige rammer for et godt arbejdsmiljø, hvor gode resultater opstår. Du får værktøjer og redskaber til at lede ud fra din personlige lederstil og hjælp til forandringsledelse, strategier mm.
Patienter som ambassadører
Ambassadør-effekten er en effektiv og billig form for markedsføring. En personlig anbefaling fra en bekendt, ven eller et familiemedlem er langt mere værdifuldt for patienterne end klinikkens egen kommunikation, da tillid bliver overdraget på forhånd igennem bekendtskabet. Ambassadør-effekten er altså langt mere succesfuld i at tiltrække nye, højt motiveret patienter til klinikken.
Patientkommunikation
Patientkommunikation tager udgangspunkt i, hvordan I på klinikken omgås med jeres patienter. Jeres kropssprog, kommunikation og måde at kommunikere på har stor betydning for, om patienten får en god oplevelse. Det er også igennem jeres patientkommunikation, at I opbygger et tillidsbånd med patienterne.
Teamet
Patienter kan fornemme med det samme, om stemningen og atmosfæren på klinikken er god eller dårlig, og det vil påvirke deres oplevelse af tandlægebesøget. For at skabe gode patientoplevelser er det nødvendigt at have et velfungerende team, som er glade, engagerede og motiverede til at yde god service.